neděle 24. března 2013

Těstoviny se sušenými houbami a sýrovou omáčkou

Dostala jsem chuť na nějaké bezlepkové těstoviny, ale měla jsem doma jen rokfór, rukolu a šlehačku. Přemýšlela jsem, co dobrého z těchto surovin uvaříme a padly mi ještě do očí z léta sušené houby, směs hříbků a suchohříbků. Zde je recept :-)

hrst sušených hub
25 dkg rokfóru (může být i Jihočeská niva)
1 šlehačka
špagety (samozřejmě kukuřičné)
rukola (event. špenát, nebo i petrželka)
sůl, pepř

Sušené houby přelijeme horkou vodou a spaříme cca 10 min, potom povaříme asi 5 min, vodu slijeme , houby ještě trochu vymačkáme a pokrájíme.

Těstoviny uvaříme dle návodu a do uvařených scezených zamícháme lžíci olivového oleje.

Šlehačku přivedeme k varu, rozdrobíme do ní sýr, dle chuti osolíme, opepříme. Po rozpuštění sýra plotýnku vypneme. Do omáčky přidáme pokrájené houby, roketu a nakonec vmícháme špagety.

Vřele doporučuji sklenku bílého vína, já nejraději Rulandu ze soukromého sklípku od Velkých Pavlovic :-)

Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat