úterý 19. března 2013

Cvičíte? Já jen občas, ale tak bych se chtěla donutit více...

Nevím, jak to Vy máte s cvičením, ale já jsem na tom špatně. A tak moc bych chtěla mít ohebné tělo, pružné svaly, lehký dech ještě při pátém uběhnutém kilometru ....a to raději vůbec nemluvím o námi ženami velmi nenáviděné celulitidě....ale pšš, to vlastně neexistuje, že?

Na podzim loňského roku jsme začaly běhat. No běhat, jak kdo, že. Pavla ano, já spíše chůze-běh-chůze-běh. Nějak mi nestačily z počátku plíce, taky mě bolely snad všechny klouby, které mám ..Netušila jsem, že jsem na tom (myslím s fyzičkou) tak špatně.

Nejlépe mi šlo vybrat si vhodné oblečení :-) Jo plánovat a nakupovat, to já umím, ale skutek vždy utek....Ale vraťme se k běhu. Musím říct, že je to hodně fajn. Vysilující a OPRAVDU se musím velmi a těžce přemlouvat, ale pak je mi nádherně. Plna energie, absolutně žádná únava. SUPER.

Jenže se přemluvím jen 1x týdně a trasa je cca 6 km (odhadem), jak dlouho ji běžím nepřiznám, fakt ne. No dobře, přemluví mě Pavla.....Ale říkám si, alespoň něco. Taky si výjimečně zacvičím Pozdrav slunci, jistě všichni znáte. Jako ranní rozcvička nepřekonatelné. Jógu a powerjógu zvláště mám moc ráda, ale opět ta moje lenivost, nemusím snad ani psát, že nejlépe a nejrychleji mi šlo koupit si cvičební podložku :-)

No a na stres a odreagování mám vlastně ještě jednu - a to opravdu naprosto spolehlivou - fintu: 1-2 deci bílého vína a k tomu knížku v ruce :-)

Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat