úterý 4. listopadu 2014

Bezlepkově v Paříži?

Protože moje návštěva v Paříži byla poměrně rychlá, moc podrobných informací jsem nezjistila, nicméně doufám, že se tam ještě vrátím a vezmu to důkladněji....

Takže jen krátce...... snídaně v hotelu by neměl být problém, ale určitě si musíte vzít s sebou pečivo.
Mají tam vajíčka, sýr, nutelu, džemy, jogurty, to určitě něco vyberete.

Ohledně stravování dále, je nutné se připravit předem, dle stránek, které jsem již uváděla:
http://www.glutenfreeroads.com
Najdete tam spoustu míst, kde se můžete najíst bezlepkově. Bohužel jsem osobně nezkoušela, tak nemohu žádnou restauraci doporučit.. zatím ;-)

Jinak v restauraci si jistě vyberete a domluvíte, jen to bude trochu dražší, typickou francouzskou cibulačku si nedávejte, je v ní spousta pečiva:-(

Ve fast food jedině tak hranolky nebo různé masové zeleninové náplně do tortil (bez tortily :-) )
Výborné měli v Latinské čtvrti.
Na hranolky mají krabičky, tak mohou dát náplň do nich. Doporučím nosit v kabelce lžičku nebo vidličku.

Tak snad jsem (i když dost stručně) napomohla někomu, kdo váhá navštívit Paříž z důvodu bezlepkové stravy :-)

Mějte se fajn, Pavla                                                       










Žádné komentáře:

Okomentovat